Informatie over hoe wij boodschappen doen veilig houden voor iedereen
  1. Persberichten
  2. Nu toch te koop bij ALDI: de opblaasbare jacuzzi

Nu toch te koop bij ALDI: de opblaasbare jacuzzi

28.04.2017

Begin april kwam er een stroom aan berichten op social media op gang. Het leek dat na ALDI UK, ook ALDI in Nederland de goedkope opblaasbare jacuzzi zou gaan verkopen. De winkels werden overspoeld met de vraag 'wanneer komt-ie, de opblaasbare jacuzzi?'. Helaas was toen het antwoord: voorlopig niet verkrijgbaar. Het goede nieuws is dat er inmiddels 500 exemplaren ingevlogen zijn. Deze zijn vanaf maandag 1 mei 11.00 uur online te reserveren voor slechts € 379. Snelle actie is dus vereist want op is op!

Vanwege de beperkte voorraad loopt de reservering uitsluitend via een tijdelijke website www.aldi-jacuzzi.nl Klanten kiezen vervolgens een ALDI-winkel, waar ze de jacuzzi kunnen ophalen.

Relaxen in je eigen jacuzzi
Met slechts één druk op de knop is het genieten geblazen: pure ontspanning voor maximaal 4 personen. Hoe heerlijk is het te relaxen in je eigen jacuzzi waarbij de bubbels uit 120 kleine openingen in de onderzijde komen. Ze voelen extra comfortabel aan doordat ze verwarmd zijn. Het verwarmingselement is verstelbaar en verwarmt tot ca. 40 graden.

Kwaliteit is belangrijk bij producten van ALDI. Dat geldt ook voor deze jacuzzi: het water blijft altijd schoon, daar zorgt de ingebouwde filterpomp voor. Maar het is ook verstandig chloor te gebruiken. Dat zorgt er namelijk voor dat de jacuzzi zuiver en vrij van algen blijft. De jacuzzi is gemaakt van zeer stevig materiaal en is voorzien van de nieuwste technieken. Daardoor is het niet te merken dat het een opblaasproduct is, terwijl de opblaasjacuzzi wel handig is op te bergen.

Technische specificaties:

Hoogte is 71 cm, diameter is 190 cm.
Het volume is 795 liter.
Met bubbelstand: 120 High-power bubblejets.
Met ingebouwde filterpomp en verwarming.
Verwarming instelbaar van 20 °C tot 40 °C.
Makkelijk te bedienen controlepaneel.
Sterke zijwanden en handvaten met grip.
Inclusief isolatie afdekzeil, grondzeil, chloordrijver en 2 filters.
De jacuzzi wordt geleverd met een duidelijke handleiding.

Attentie:

Het totale gewicht van de jacuzzi gevuld met water en 4 personen bedraagt 1.136 kg. Houd rekening bij het plaatsen ervan of de ondergrond sterk genoeg is om dit gewicht te kunnen dragen.

Wilt u op de hoogte gebracht worden als het artikel verkrijgbaar is? *

Datum selectie *

Velden met een ster * zijn verplicht om in te vullen.