Belangrijke berichten en veiligheidswaarschuwingen | Veilig boodschappen doen in coronatijd
  1. Pers
  2. Persberichten
  3. ALDI met merkcampagne voor het eerst in de geschiedenis op de Nederlandse televisie

ALDI met merkcampagne voor het eerst in de geschiedenis op de Nederlandse televisie

21.09.2020

Culemborg – 21 september 2020 – Vanaf vandaag kan niemand meer om ALDI heen. De altijd bescheiden uitvinder van discount lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Natuurlijk wel. ALDI’. Met deze campagne geeft de discounter antwoord op alles waarvan de consument nooit had gedacht dat dit mogelijk zou zijn bij ALDI. ‘Zeg je kwaliteit, zeg je ALDI? Natuurlijk wel.’ Of ‘Smaakmakers kiezen ALDI? Natuurlijk wel.’ Met deze campagne laat de supermarkt de Nederlandse consument (her)ontdekken hoe aantrekkelijk discount is.

ALDI geeft een nieuwe invulling aan eenvoud
75 Jaar geleden startten de Duitse broers Karl en Theo Albrecht hun discountsupermarkt met slechts 250 artikelen van de beste kwaliteit voor de laagste prijs. En tot op de dag van vandaag is dit gedachtegoed de essentie van het bestaan van ALDI: een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food van hoge kwaliteit voor de beste prijs. Zo eenvoudig is het. En eenvoud staat bij ALDI niet voor minder, of karig. Sterker nog, als grondlegger van discount weet ALDI als geen ander hoe fijn eenvoud kan zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Het nieuwe eenvoud draait om én – én; hoge kwaliteit en de beste prijs.

Breken met vooroordelen
‘Natuurlijk wel, is de enthousiaste en trotse mentaliteit van ALDI. We laten zien dat kwaliteit niet onnodig duur of ingewikkeld hoeft te zijn. ALDI helpt de consument bij het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe. Veel Nederlanders hebben bij ALDI nog steeds een ouderwets beeld van eenvoud dat gelijkstaat aan minder. Met deze nieuwe merkcampagne willen we de vooroordelen over ALDI  wegnemen en Nederland verrassen’, aldus Nienke van de Streek, Managing Director Marketing en Communicatie bij ALDI in Nederland.

Primeur op TV
De merkcampagne, die in samenwerking met reclamebureau INDIE Amsterdam is gemaakt, is vandaag gelanceerd op de winkelvloer, in de landelijke dagbladen, online, op radio en voor het eerst in de geschiedenis van ALDI, op TV in Nederland.

Over ALDI
ALDI is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. De supermarktketen heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. ALDI biedt de beste levensmiddelen en verbruiksartikelen voor dagelijks gebruik en verrast met wisselende actie-artikelen. Hoge kwaliteit tegen de beste prijs is de essentie van het bestaan van ALDI, waarbij het de consument helpt met het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe.

Kijk hier voor meer informatie en check ook het nieuwe Facebook en Instagram account.


 

Herinnering voor

Fout! Sorry, er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Wilt u op de hoogte gebracht worden als het artikel verkrijgbaar is? *

Datum selectie *

Herinneringsdag
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Op de actiedag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Velden met een ster * zijn verplicht om in te vullen.

Opmerkingen
  • Vul tenminste de met een * gemarkeerde invoervelden in.
  • SMS-service is alleen binnen het Nederlandse mobiele netwerk mogelijk.
  • Om dit formulier te kunnen doorsturen, moet u naar de veiligheidsinstellingen van uw browser gaan en aangeven dat u de cookies accepteert.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd, als de geselecteerde datum zich in de toekomst bevindt.
  • Uw e-mailadres en telefoonnummer worden alleen opgeslagen om de herinnering voor een geselecteerd artikel te kunnen versturen. Let op: activering van de herinneringsservice is enkel toegestaan als u zelf ontvanger bent of indien u weet of met zekerheid kunt aannemen dat de ontvanger akkoord is met de toegestuurde herinnering.
  • Het in de juiste volgorde overnemen van de tekens is verplicht. Dit is een extra beveiliging om een verkeerd gebruik van formulieren te voorkomen. Mocht u problemen ondervinden bij het overnemen van de tekens maak dan met de knop "nieuwe tekens" een nieuwe reeks aan. U kunt ook de voorleesfunctie activeren door op het symbool met de luidspreker te klikken. Zonder invoer van de tekens is het niet mogelijk om het formulier te verzenden. Voor eventueel ongemak bij de invoer vragen wij uw begrip.
  • U kunt zich op elk moment uitschrijven voor de herinneringsservice. Zie "pagina voor uitschrijving herinneringsservice"

Niet meer verkrijgbaar

Deze aanbieding is helaas niet meer geldig.

Herinnering actief!

Herinnering bevestiging

U ontvangt uw herinnering op ${date} om ${time} uur.

Bevestiging van uw e-mailadres

Bevestiging van uw telefoonnummer

Bevestiging van uw e-mailadres en telefoonnummer

U ontvangt van ons een e-mail om uw e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in de e-mail.

U ontvangt van ons een SMS om uw telefoonnummer te bevestigen. Gebruik de code uit het bericht om de activering te bevestigen.

U ontvangt van ons een SMS en een e-mail om uw telefoonnummer en e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in het bericht en/of gebruik de code in de SMS om de activering te bevestigen.