3. Unieke spaaractie voor gratis, gekleurde Duralex® glazen bij ALDI in Nederland

Unieke spaaractie voor gratis, gekleurde Duralex® glazen bij ALDI in Nederland

10.11.2021

Iedere dag een kleurrijk feestje op tafel

Culemborg - 10 november 2021 – ALDI in Nederland introduceert vanaf 15 november een unieke spaaractie. Hoezo uniek? Om te beginnen is het de eerste spaaractie van ALDI in Nederland ooit! Daarnaast omdat klanten kunnen sparen voor gratis, gekleurde Duralex® glazen. Zonder bijbetalen dus. De welbekende en populaire glazen zijn op ieder moment van de dag te gebruiken. Ze zorgen telkens weer voor een kleurrijk feestje op tafel.

Iedereen kent de veelzijdige Duralex® glazen. Het glas behoort tot de Franse designklassiekers en heeft niet alleen een tijdloze vormgeving, het glas is ook nog eens handig in gebruik. Het is bestand tegen koude en warme dranken, dus geschikt voor koffie of sap overdag tot een lekker wijntje in de avond. Daarnaast is het glas bijna onbreekbaar, ideaal voor jong en oud.

De discounter weet als geen ander hoe fijn eenvoud kan zijn. Dus geen keuzestress door verschillende spaarartikelen of bijbetalingen als de kaart vol is. De klant kan zonder gedoe sparen voor deze veelzijdige glazen, die verkrijgbaar zijn in vijf verschillende kleuren.

Al bij iedere* € 5,- aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Bovendien krijgt de klant de eerste spaarzegel op de spaarkaart cadeau. Bij inlevering van een volle spaarkaart met 25 zegels in een ALDI-filiaal, ontvangt de klant direct het gratis, gekleurde glas.

Klanten kunnen sparen tot en met 23 januari 2022. Volle spaarkaarten kunnen tot en met 30 januari 2022 worden ingeleverd. En op is op, dus op naar ALDI?! Natuurlijk wel.

Bekijk alle actievoorwaarden hier.

Spaaractie bij ALDI