1. Pers
  2. Persberichten
  3. ALDI in Nederland benadrukt meer voor minder met nieuwe uitstraling

ALDI in Nederland benadrukt meer voor minder met nieuwe uitstraling

21.04.2021

DISCOUNTER KIEST VOOR NIEUWE HERKENBARE ACTIE-COMMUNICATIE

ALDI in Nederland maakt een aanscherping op de eigen identiteit die perfect past bij het discountgevoel en bij eenvoud, één van de kernwaarden van ALDI. Als nieuwe aanvulling op de Natuurlijk Wel-merkcampagne komt de discounter met herkenbare ACTIE-communicatie die wordt doorgevoerd in alle communicatiekanalen. Want minder betalen en toch meer krijgen ligt ten grondslag aan alles wat ALDI doet en dat gaat de consument nog meer ervaren. Waar een klant ook in contact komt met ALDI, overal ziet deze hetzelfde herkenbare actiebeeld. De nieuwe uitstraling wordt doorgevoerd met duidelijke signing in de winkels. ALDI maakt het zo voor de klant eenvoudiger om boodschappen te doen. De acties uit de folder zijn door deze signing goed te herkennen en producten liggen nu op plekken waar de klant ze verwacht. Deze stappen dragen bij aan de ambitie van ALDI om dé discounter van Nederland te worden.

Na de aftrap in september vorig jaar met de eerste multimediale campagnes sinds het bestaan van ALDI in Nederland, is nu het moment voor de volgende stap; nieuwe ACTIE-communicatie die wordt doorgevoerd in de tv-commercials, de online kanalen, de weekfolder en in de winkels.
Door een eenduidige uitstraling in alle communicatiekanalen vinden klanten in de winkel gemakkelijker hun weg naar alle aanbiedingen. Daarnaast doet de discounter vanaf medio april een aanscherping van de ANIKo (ALDI Nord Instore Konzept) formule. Door een aangepaste warenindeling en een nieuwe opstelling van de schappen wordt de winkel overzichtelijker. En dat maakt het boodschappen doen nog eenvoudiger. Door deze aanpassing is de winkel een avond en een dag gesloten.

‘Met onze groeiambitie maken we versneld ontwikkelingen door op alle vlakken binnen ALDI waarbij de klant centraal staat. Het ontwikkelen van de formule is een continu proces waarbij we leren van analyses en klantonderzoeken. We willen terug naar de basis en weer herkenbaar zijn als discountformule die past bij de tijd van nu. Herkenbaarheid betekent ook meer zichtbaar zijn. Daar zijn we sinds september vorig jaar mee begonnen door onze omnichannel campagnes. We laten zien dat eenvoud niet gelijk staat aan minder, maar dat het bij ALDI juist kwaliteit betekent. We merken dat klanten het waarderen dat we meer zichtbaar zijn. Eenvoud en het discountgevoel komen nu meer dan ooit terug in onze nieuwe uitstraling en in onze filialen. ALDI maakt mooie stappen die allemaal bijdragen aan het doel om dé discounter van Nederland te worden ”, aldus Nienke van de Streek, Managing Director Marketing & Communications bij ALDI in Nederland.
Over ALDI

 

Herinnering voor

Fout! Sorry, er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Wilt u op de hoogte gebracht worden als het artikel verkrijgbaar is? *

Datum selectie *

Herinneringsdag
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Op de actiedag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Velden met een ster * zijn verplicht om in te vullen.

Opmerkingen
  • Vul tenminste de met een * gemarkeerde invoervelden in.
  • SMS-service is alleen binnen het Nederlandse mobiele netwerk mogelijk.
  • Om dit formulier te kunnen doorsturen, moet u naar de veiligheidsinstellingen van uw browser gaan en aangeven dat u de cookies accepteert.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd, als de geselecteerde datum zich in de toekomst bevindt.
  • Uw e-mailadres en telefoonnummer worden alleen opgeslagen om de herinnering voor een geselecteerd artikel te kunnen versturen. Let op: activering van de herinneringsservice is enkel toegestaan als u zelf ontvanger bent of indien u weet of met zekerheid kunt aannemen dat de ontvanger akkoord is met de toegestuurde herinnering.
  • Het in de juiste volgorde overnemen van de tekens is verplicht. Dit is een extra beveiliging om een verkeerd gebruik van formulieren te voorkomen. Mocht u problemen ondervinden bij het overnemen van de tekens maak dan met de knop "nieuwe tekens" een nieuwe reeks aan. U kunt ook de voorleesfunctie activeren door op het symbool met de luidspreker te klikken. Zonder invoer van de tekens is het niet mogelijk om het formulier te verzenden. Voor eventueel ongemak bij de invoer vragen wij uw begrip.
  • U kunt zich op elk moment uitschrijven voor de herinneringsservice. Zie "pagina voor uitschrijving herinneringsservice"
div>

Niet meer verkrijgbaar

Deze aanbieding is helaas niet meer geldig.

Herinnering actief!

Herinnering bevestiging

U ontvangt uw herinnering op ${date} om ${time} uur.

Bevestiging van uw e-mailadres

Bevestiging van uw telefoonnummer

Bevestiging van uw e-mailadres en telefoonnummer

U ontvangt van ons een e-mail om uw e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in de e-mail.

U ontvangt van ons een SMS om uw telefoonnummer te bevestigen. Gebruik de code uit het bericht om de activering te bevestigen.

U ontvangt van ons een SMS en een e-mail om uw telefoonnummer en e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in het bericht en/of gebruik de code in de SMS om de activering te bevestigen.