3. Werken bij ALDI is meer dan je denkt!

Nieuwe campagne laat zien dat ALDI klaar is om top of mind te worden in talentenmarkt

06.11.2023 Vandaag lanceert ALDI haar nieuwe werkgeversmerk. Met een bijbehorende campagne laat de discounter zien dat ALDI als werkgever meer mogelijkheden biedt dan de arbeidsmarkt doorgaans denkt.

HR

Werken bij ALDI is werken bij de uitvinder van discount. Die inmiddels 50 jaar in Nederland boodschappen doen zo goedkoop en zo makkelijk mogelijk maakt voor alle mensen.
Als medewerker van ALDI bepaal je zelf de uitdaging in je werk en grijp je zelf de kansen die op je pad komen. In diverse doelgroepspecifieke video’s vertellen medewerkers hoe dat in hun werk tot uiting komt.

Carla van Lingen, Managing Director HR bij ALDI in Nederland: ‘ALDI biedt meer mogelijkheden voor medewerkers dan je denkt. Dat is wat we met deze campagne aan de Nederlandse arbeidsmarkt laten zien. In de video’s vertellen verschillende medewerkers over hun werk, de uitdagingen, kansen en de geluksmomentjes waar collega’s en klanten aan bijdragen. Bij ALDI passen mensen die van aanpakken weten en wat je daarvoor terugkrijgt, is meer dan je denkt. Met de campagne gaan we op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons verder willen bouwen aan de toekomst van discount.’

De ‘Meer dan je denkt, ALDI. Powered by people.’- campagne is gemaakt in samenwerking met Talmark en Born05 en is zichtbaar op diverse online platformen, social media kanalen en wordt verspreid via offline uitingen.