Garantie

Consumenten die een bonnetje controleren bij ALDI

Geachte klant,

Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het product eenvoudig kunt retourneren.

Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit product altijd - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw product of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.

Alle producten die wij als ALDI Actueel tijdelijk aanbieden, kunt u binnen één maand na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Wanneer een ALDI Actueel product defect is, dan kunt u hiermee teruggaan naar één van onze ALDI filialen. ALDI kan voor u de garantieafwikkeling verzorgen. Ook kunt u zelf contact opnemen met de klantenservice van de leverancier (de contactgegevens van de klantenservice staan op de garantiekaart). Bewaar voor producten met garantie altijd de garantiekaart en/of de kassabon.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Indien u opmerkingen of vragen heeft over de garantieafwikkeling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij kijken uit naar uw bezoek,

Uw ALDI-team

Wanneer u bij ALDI een product aanschaft, heeft u het wettelijk recht (boek 7 BW) om een deugdelijk product van ALDI te ontvangen. ALDI geeft zich rekenschap van deze wettelijke verplichting en komt deze na.

Niet meer verkrijgbaar

Deze aanbieding is helaas niet meer geldig.

Herinnering actief!

U ontvangt uw herinnering op ${date} om ${time} uur.

U ontvangt van ons een e-mail om uw e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in de e-mail.

U ontvangt van ons een SMS om uw telefoonnummer te bevestigen. Gebruik de code uit het bericht om de activering te bevestigen.

U ontvangt van ons een SMS en een e-mail om uw telefoonnummer en e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in het bericht om de activering te bevestigen.

Herinnering voor

Fout! Sorry, er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Wilt u op de hoogte gebracht worden als het artikel verkrijgbaar is? *

Gelieve het veld in te vullen.
Gelieve het veld in te vullen.

Opmerkingen
  • Vul tenminste de met een * gemarkeerde invoervelden in.
  • SMS-service is alleen binnen het Nederlandse mobiele netwerk mogelijk.
  • Om dit formulier te kunnen doorsturen, moet u naar de veiligheidsinstellingen van uw browser gaan en aangeven dat u de cookies accepteert.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd, als de geselecteerde datum zich in de toekomst bevindt.
  • Uw e-mailadres en telefoonnummer worden alleen opgeslagen om de herinnering voor een geselecteerd artikel te kunnen versturen. Let op: activering van de herinneringsservice is enkel toegestaan als u zelf ontvanger bent of indien u weet of met zekerheid kunt aannemen dat de ontvanger akkoord is met de toegestuurde herinnering.
  • Het in de juiste volgorde overnemen van de tekens is verplicht. Dit is een extra beveiliging om een verkeerd gebruik van formulieren te voorkomen. Mocht u problemen ondervinden bij het overnemen van de tekens maak dan met de knop "nieuwe tekens" een nieuwe reeks aan. U kunt ook de voorleesfunctie activeren door op het symbool met de luidspreker te klikken. Zonder invoer van de tekens is het niet mogelijk om het formulier te verzenden. Voor eventueel ongemak bij de invoer vragen wij uw begrip.
  • U kunt zich op elk moment uitschrijven voor de herinneringsservice. Zie "pagina voor uitschrijving herinneringsservice"