Winkelwagens vol winnaars in kwaliteit én prijs bij ALDI
In de nieuwste ALDI-campagne zien we Fans van Voordeel ontstaan. We volgen klanten die je op het eerste oog niet direct bij de discounter verwacht. Wat doen ze bij de goedkoopste supermarkt als ze ‘niet op de kleintjes hoeven te letten’? Nou, prijswinnende producten scoren natuurlijk!
Het assortiment van de discounter bestaat voor het grootste deel uit eigen merken, allemaal van hoge kwaliteit. Meer dan 200 producten zijn zelfs bekroond door onafhankelijke experts. Zoals gerookte Noorse zalm, als beste getest bij de PLMA Awards. En vezelrijke volkoren bollen, beste koop én als beste getest door de Consumentenbond. Of Una vaatwastabletten, pas nog voor het tweede jaar op rij door de Consumentenbond uitgeroepen tot ‘beste koop’.
In de winkel zijn deze prijswinnende artikelen duidelijk herkenbaar aan het logo ‘Winnaars in kwaliteit en prijs’.
Meer dan 200 prijswinnende producten
Winkelwagens vol winnaars bij ALDI dus. Hoe het kan dat zo’n groot deel van het assortiment als prijswinnend product uit de bus komt?
‘We leggen de lat hoog voor de kwaliteit van onze producten’, aldus Teamlead Quality Assurance Jerome Paques: “Al voordat ze worden ingekocht, worden producten uitgebreid getest en dat blijven we ook doen als ze in de winkel liggen. Daarbij kijken we naar zaken als ingrediënten, smaak, geur, gezondheid en duurzaamheid. We doen duizenden testen per jaar.”
Logisch dat de hoofdrolspelers in de campagne zich laten gaan en flink inslaan. Gelukkig verkoopt ALDI ook merktasjes. Ook voor een schappelijk prijsje, uiteraard. Nieuwe fans van voordeel zijn geboren.
Campagne
Deze winnaars vormen de nieuwste toevoegingen aan de Fans van Voordeel-campagne, die nu alweer bijna een half jaar loopt. De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Amsterdam en is vanaf 21 september te zien op onder andere tv, online, radio en social.
Bekijk hier de TV-commercial