Bij Winkels en openingstijden vindt u ALDI winkels in uw buurt door uw postcode of woonplaats in te vullen. U ziet dan een overzicht van de dichtstbijzijnde ALDI winkels. Met behulp van de routeplanner op de webpagina kunt u de weg vinden naar de winkel.
ALDI winkels in het buitenland vindt u via www.aldi.com door te klikken op het land. De winkelzoeker staat meestal in de rechter bovenhoek.
Bij Winkels en openingstijden vindt u de actuele openingstijden van al onze winkels. Vul uw postcode of woonplaats in. U ziet dan een overzicht van alle winkels bij u in de buurt met de openingstijden.
Bij ALDI kunt u snel en eenvoudig betalen. U vindt hier alle betaalmogelijkheden.
Jazeker. Bij ALDI kunt u ook contactloos betalen.
Dit kan natuurlijk gebeuren. Als u met uw kassabon terug gaat naar de winkel en een medewerker aanspreekt, helpt hij of zij u verder.
U kunt dit melden bij de filiaalleider of u kunt het contactformulier invullen. Wij adviseren u om alles wat met de schade te maken heeft te bewaren. Misschien heeft u dit nog nodig op een later moment.
ALDI staat voor Hoge Kwaliteit - Lage Prijs. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u teveel heeft betaald voor een product. In het filiaal helpen wij u graag verder. Laat uw kassabon zien aan een medewerker, dan lossen wij het graag voor u op.
Op een drukke werkdag kunnen onze winkelmedewerkers een verstreken verkoopdatum over het hoofd zien. Onze winkels ontvangen meerdere keren per week verse producten. Daarom mogen er geen artikelen in de winkels liggen met een verstreken verkoopdatum.
Als u zo’n product vindt, spreek dan een medewerker aan en geef het artikel terug. De medewerker verwijdert het artikel dan direct.
Informeer bij een medewerker in de winkel of uw voorwerp gevonden is.
Door op het belicoon te klikken bij het product. Alleen bij nog niet verkrijgbare ALDI Actueel artikelen (aanbiedingen van gebruiksartikelen) kan de herinnerfunctie worden ingeschakeld. Wanneer u op het belicoon klikt, opent er een venster waarin u de herinneringsservice via sms of e-mail kunt activeren. U kunt hier ook de dag en het tijdstip invullen. Het is belangrijk dat u de privacyverklaring en de voorwaarden accepteert. Nadat u het formulier verstuurd heeft, krijgt u een activeringslink per e-mail of sms (afhankelijk van uw keuze). Wanneer u hierop klikt en de dienst is geactiveerd, ontvangt u op de gewenste dag via het kanaal van uw keuze een herinnering.
U kunt zich afmelden voor deze service door het afmeldingsformulier in te vullen. Het activeren van de herinneringsservice is alleen toegestaan wanneer u zelf de ontvanger bent.
Dat kan op verschillende manieren. De aanbiedingen van de komende weken staan op onze website onder Onze aanbiedingen. U kunt de aanbiedingen ook wekelijks als nieuwsbrief via e-mail toegestuurd krijgen. Bovendien liggen in onze winkels de ALDI Actueel-folders met daarin de aanbiedingen voor de komende week. Ook kunt u de folder digitaal bekijken.
Bij de samenstelling van onze aanbiedingen proberen wij zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van onze klanten. De grotere en de kleinere maten bij kleding- of schoenenacties blijven vaak liggen. Daarom bieden wij deze niet bij iedere actie aan. Wel hebben wij aparte acties met kleding in grote maten. Wilt u op de hoogte blijven van aankomende acties? Meldt u dan aan voor de nieuwsbrief.
Producten uit een aanbieding kunt u niet reserveren. Wij willen iedere klant een gelijke kans geven om een aanbieding te kopen. Daarom zijn deze alleen vanaf de actiedatum verkrijgbaar in de winkel.
Onze ALDI Actueel aanbiedingen zijn altijd op = op. Is het artikel niet meer beschikbaar in de winkel? Dan is het product ook uitverkocht.
Onze weekend-/weekacties van houdbare producten zijn ook altijd op = op. Hier geldt dus ook: als het niet meer beschikbaar is in de winkel, dan is het uitverkocht.
Onze verse producten in de aanbieding leveren wij meerdere malen per week aan onze winkels. U kunt in de winkel vragen wanneer een product weer binnenkomt.
We doen onze uiterste best om van alle producten die we aanbieden voldoende voorraad in onze winkels te hebben. Voor de meeste acties lukt dit. Zeker voor de eerste paar dagen van de aanbieding. Wij kunnen het succes van een aanbieding niet voorspellen. Naar sommige producten is meer vraag dan verwacht. Wij kiezen ervoor om altijd de volledige voorraad beschikbaar te stellen op de eerste dag van de aanbieding. Hierdoor hebben we geen reservevoorraad.
Bij ALDI maken wij een selectie van producten voor onze klanten. Hierdoor kunnen wij onze prijzen zo laag mogelijk houden en alleen producten van goede kwaliteit aanbieden. Dit betekent dat wij soms producten uit het assortiment halen, waar onvoldoende vraag naar is of waar wij goede kwaliteit niet (meer) voor een ALDI-prijs kunnen leveren. Sommige artikelen bieden wij niet het hele jaar aan. Zomerartikelen verkopen wij bijvoorbeeld niet in de winter. Wilt u weten of wij een goed alternatief verkopen? Kijk dan hier voor onze producten. Natuurlijk voegen wij ook regelmatig nieuwe artikelen aan ons assortiment toe.
Onze producten worden met zorg verpakt en vervoerd. Het komt weleens voor dat er een klein gaatje in de verpakking zit. Hierdoor kan er zuurstof bij het product komen waardoor het product sneller bederft dan op de verpakking staat aangegeven. Hebt u een product gekocht dat bedorven is binnen de houdbaarheidsdatum? Dit kunt u eenvoudig, zonder kassabon, terugbrengen naar uw ALDI-filiaal. U krijgt dan een vervangend product of het aankoopbedrag retour.
De meeste artikelen die wij in onze winkels verkopen vindt u in al onze winkels terug. Wij hebben een aantal regionale artikelen die wij in een deel van Nederland verkopen.
Hebt u ideeën of suggesties? Wij horen het graag. Neem contact met ons op via het contactformulier.
Natuurlijk. We zijn erg trots op de kwaliteit die we bieden. Wilt u meer weten over onze verse groenten en fruit? Kijk dan hier.
Van maandag tot en met zaterdag leveren wij elke dag nieuwe, verse producten en we proeven ze ook dagelijks. Bij ALDI geloven we dat versheid een prioriteit is voor onze producten, dus u vindt alleen groenten en fruit van de beste kwaliteit in onze winkels.
Natuurlijk. In ons vaste assortiment hebben wij verschillende biologische producten. Ook hebben we regelmatig acties met biologische producten, waardoor u nog vaker voor biologisch kunt kiezen. U herkent al onze biologische producten aan het groene blaadje. Meer informatie over biologisch vindt u hier.
Om er zeker van te zijn dat een product aan uw dieetwensen voldoet en geen allergenen bevat, adviseren wij u om altijd de informatie op de verpakking te lezen. Deze informatie laten wij door een onafhankelijk bureau controleren op juistheid. Wilt u informatie over artikelen zonder verpakking (bijvoorbeeld onze verse broodjes)? Vraag ernaar bij een medewerker in de winkel of vul het contactformulier in.
Te gebruiken tot (TGT) staat op producten die snel bederven. Bijvoorbeeld op kip, vlees of vis. De TGT-datum is de laatste dag waarop u het product kunt gebruiken. Wilt u een product gebruiken na de TGT-datum? Vries het direct na aankoop in. Zo kunt u het product langer bewaren.
Ten minste houdbaar tot (THT) staat op producten die niet snel bederven. Wij garanderen de kwaliteit van het product tot aan die datum. Na die datum kan de kwaliteit achteruit gaan, maar kunt u het product vaak nog wel veilig eten. Maak gebruik van je zintuigen bij het beoordelen van het product na deze datum. Kijk, ruik en proef! Ziet het er normaal uit? Ruikt het normaal? Smaakt het nog goed? Zo ja, geniet ervan!
Beide datums gelden zolang u de verpakking niet hebt geopend.
Door op de pagina Nieuwsbrief uw e-mailadres in te vullen op het aanmeldingsformulier. U kiest zelf het formaat (tekst of tekst/afbeeldingen). Bevestig uw aanmelding door op Abonneren te klikken.
ALDI neemt de beveiliging van uw persoonlijke gegevens heel serieus en wil misbruik van uw e-mailadres voorkomen. Daarom ontvangt u van ons binnen enkele minuten na uw aanmelding ter bevestiging een e-mail. Als u binnen zeven dagen op de bevestigingslink klikt, wordt u opgenomen in de verzendlijst van de ALDI-nieuwsbrief en ontvangt u de nieuwsbrieven automatisch. Wilt u meer weten over onze privacyregeling? Klik dan hier.
Door het afmeldingsformulier in te vullen en uw uitschrijving te bevestigen door op Uitschrijven te klikken. Uw gegevens worden dan direct uit het systeem verwijderd.
Uw e-mailadres direct veranderen is niet mogelijk. U kunt uw oude e-mailadres afmelden via het afmeldingsformulier en uw nieuwe e-mailadres aanmelden via het aanmeldformulier.
U vindt hier meer informatie over de ALDI-app. Wilt u de app direct downloaden? Dat kan in de Apple App Store en in de Google Play Store.
Op onze website www.werkenbijALDI.nl. Hier staan al onze vacatures.
Onze filialen zijn telefonisch niet bereikbaar. Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met uw ALDI regiokantoor. Het telefoonnummer staat achter op onze folder. U kunt ook contact opnemen via het contactformulier.
Wij hebben een visie op verantwoordelijkheid, duurzaamheid van onze productieketens en betrokkenheid bij de samenleving. Alle informatie vindt u hier.
Onze e-mails eindigen altijd op @aldi.nl. Wij gebruiken geen andere variaties die hierop lijken. Controleer of het e-mailadres van de afzender eindigt op @aldi.nl. Is dit niet het geval? Dan betreft het een spambericht. Deze e-mails worden niet door ALDI verstuurd, maar door partijen die onze naam misbruiken. U kunt er hier meer over lezen. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen maar dat is erg lastig. Ons advies is om een melding van dit bericht te maken bij de fraudehelpdesk.
Via het contactformulier kunt u dit aan ons doorgeven. Wij geven dit door aan het bedrijf dat de folders verspreidt. Wilt u in de tussentijd geen aanbieding missen? Download dan onze app (Apple App Store, Google Play Store), of meldt u aan voor de nieuwsbrief. Ook kunt u onze folders online bekijken.
ALDI neemt de beveiliging van uw persoonlijke gegevens heel serieus en wil misbruik hiervan voorkomen. Hoe wij dit doen kunt u lezen in onze privacyregeling.
Beter Leven is een keurmerk van de Dierenbescherming. Hoe meer sterren een product heeft, hoe diervriendelijk het is. U vindt verschillende producten met dit keurmerk in ons vaste assortiment. Meer informatie over dit keurmerk vindt u hier.
Onze stagevacatures vindt u op www.werkenbijALDI.nl.
Wij krijgen regelmatig verzoeken om te spreken met een verantwoordelijke manager over duurzaamheid & gezondheid. Gezien de grote hoeveelheid verzoeken kunnen wij hier helaas niet op ingaan.
Alle beschikbare informatie over de meest uiteenlopende onderwerpen vind je snel en makkelijk hier. Van dierenwelzijn tot verpakkingen en van gezondheid tot voedselverspilling!
Succes met je project!
Je kunt al bij ALDI werken als je 15 jaar of ouder bent. Op zoek naar een leuke bijbaan in één van onze winkels? Kijk op www.werkenbijALDI.nl.
Wij horen graag wat u van onze medewerkers vindt. Of het nu om een compliment, een opmerking of een klacht gaat. Laat het ons weten via het contactformulier.
Natuurlijk hoeft u niet te betalen voor producten die u niet hebt gekocht. In het filiaal helpen wij u graag verder. Laat uw kassabon zien aan een medewerker, dan lossen wij het graag voor u op.
Voor vragen over ALDI TALK kunt u hier terecht.
ALDI staat voor Hoge Kwaliteit - Lage prijs. Dat betekent dat wij altijd kijken of we de kwaliteit van onze producten nog beter kunnen maken. Soms passen wij daarom de receptuur van een product aan. Het product kan dan anders smaken dan u gewend bent. Bent u niet tevreden over de smaak of wilt u meer informatie? Laat het ons weten via het contactformulier.
Ja dat kan. Wanneer u een vergelijkbaar apparaat koopt, kunt u uw oude apparaat inleveren. Wij zorgen dan dat het gerecycled wordt.
Wij vinden het belangrijk dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Wanneer u niet tevreden bent, geeft de ALDI-garantie u de zekerheid dat u het product eenvoudig kunt terugbrengen.
Gaat het om bij ons gekochte levensmiddelen of drogisterij artikel? Deze producten kunt u altijd – ook zonder kassabon – terugbrengen. U krijgt dan een vervangend product of het aankoopbedrag terug.
Gaat het om gebruiksartikelen (bijvoorbeeld kleding of elektra)? Deze producten kunt u binnen 30 dagen na aankoop in ieder ALDI-filiaal in Nederland terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.
U kunt producten die u niet in Nederland hebt gekocht niet bij uw ALDI-filiaal in Nederland terugbrengen. Wij bieden in ieder land producten aan die bij de klanten in dat land passen. Het assortiment is dus per land verschillend. Daarom kunt u artikelen niet in een ander land terugbrengen.
Is het product defect en zit er garantie op? Dan kunt u met uw product en de kassabon in uw ALDI-filiaal terecht. Ook kunt u zelf contact opnemen met het servicebedrijf.
U kunt non-food producten binnen 30 dagen na aankoop ruilen op vertoon van uw kassabon, met uitzondering van cadeau- en waardebonnen. Zit er garantie op het product? Dan kunt u ook na deze 30 dagen bij uw ALDI-filiaal terecht met uw defecte product.
Als een artikel binnen de garantieperiode defect is, bieden wij u twee mogelijkheden:
U kunt op vertoon van uw kassabon uw artikel ter garantie inleveren bij één van onze ALDI-filialen. U ontvangt in het filiaal een reparatiebon en wij sturen het artikel voor uw op.
Ook kunt u contact opnemen met het servicebedrijf van het artikel. De gegevens van het servicebedrijf kunt u vinden op de garantiekaart of handleiding van het artikel. In dit geval zal het servicebedrijf om uw kassabon vragen.
Wij vinden het natuurlijk vervelend als een artikel dat u bij ons gekocht hebt defect is. U kunt daarom altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u dan in contact te komen met de leverancier. De leverancier kan kosten in rekening brengen.
Als uw artikel defect is en er zit geen garantie meer op, dan begrijpen wij dat u reserveonderdelen wilt bestellen. Wij kunnen niet garanderen dat die beschikbaar zijn, maar wij doen natuurlijk onze uiterste best voor u. U kunt contact met ons opnemen. Wij helpen u dan in contact te komen met de leverancier.
U kunt nog niet online bestellen bij ALDI. Wel kunt u uw winkelbezoek goed voorbereiden door online uw boodschappenlijstje te maken.
Rechtsboven op de website vindt u het boodschappenlijstje. Op iedere productpagina staat naast de prijs de link Op boodschappenlijstje plaatsen. Klik op deze link om het artikel toe te voegen. Rechtsboven ziet u nu bij het boodschappenlijstje in de blauwe cirkel hoeveel producten er op uw lijstje staan.
Om uw boodschappenlijstje te bekijken klikt u rechtsboven op het icoon van het boodschappenlijstje. Linksboven op de pagina kunt u notities toevoegen. Ook kunt u uw lijstje afdrukken, e-mailen of volledig wissen met één druk op de knop.
Wilt u een product verwijderen van uw lijstje? Op de productpagina staat nu naast de prijs de link Van boodschappenlijstje verwijderen. U kunt hierop klikken. Ook kunt u op de overzichtspagina van uw boodschappenlijstje producten verwijderen door op het lijstjes-icoon links onder de productafbeelding te klikken.
U kunt nog niet online bestellen bij ALDI. U hebt de producten op uw boodschappenlijstje gezet. Als u dit lijstje meeneemt naar uw ALDI-filiaal, kunt u de boodschappen in uw echte winkelmandje doen.
De zoekfunctie is beschikbaar onder ‘onze aanbiedingen’ links in het menu. Hier kunt u niet alleen aanbiedingen maar ook producten uit ons vaste assortiment zoeken.
Ook wij maken weleens een fout. Hebt u iets gezien wat niet klopt? Geef het door via het contactformulier.
Wanneer u op de pagina van een product bent, staat rechtsboven het delen-icoon (3 bolletjes verbonden met elkaar). U kunt hier kiezen hoe u de pagina wilt delen.