Productwaarschuwing
  • Nep ALDI kortingsbonnen
Meer informatie »
wk17_roll_out_banner_weekend_259x224.png

Maatschappelijk jaarverslag

Verantwoord ondernemen

ALDI Nord maatschappelijk jaarverslag 2015

Wij rapporteren in ons eerste maatschappelijk jaarverslag over de huidige status en de perspectieven voor verduurzaming van onze onderneming.

ALDI neemt verantwoordelijkheid

Als internationale onderneming zijn wij ons ervan bewust dat onze dagelijkse beslissingen invloed hebben op mens en milieu. Verantwoord ondernemen is daarom een integraal onderdeel van onze bedrijfsvoering. Wij werken aan verduurzaming volgens vijf pijlers: Waardering medewerkers, Ketenverantwoordelijkheid, Behoud van natuurlijke hulpbronnen, Maatschappelijke verantwoordelijkheid en Dialoog.

Onze Corporate Responsibility (CR) policy 'Natuurlijk verantwoord' maakt duidelijk wat verantwoordelijkheid voor ons betekent.

Ons maatschappelijk jaarverslag: een mijlpaal

In het maatschappelijk jaarverslag 2015 zijn wij transparant naar onze stakeholders over onze inzet op verduurzaming en de bijbehorende uitdagingen. Het verslag geeft niet alleen de belangrijkste informatie weer, maar bevat ook kengetallen en meetbare doelen voor de toekomst. De publicatie van dit verslag markeert voor ons een mijlpaal en is tegelijkertijd het vertrekpunt voor verduurzaming en de verdere dialoog met onze stakeholders.

Om er zeker van te zijn dat het verslag zich richt op de belangrijkste thema's voor ons en onze stakeholders, onderzochten wij deze vooraf op relevantie. Wij rapporteren volgens de G4-richtlijnen van het wereldwijd erkende Global Reporting Initiative (GRI). Het verslag voldoet aan niveau Core van de nieuwe GRI-richtlijnen G4 en aan de aanvullende indicatoren voor de voedingsindustrie.

Op onze microsite www.cr-aldinord.com is het ALDI Nord maatschappelijk jaarverslag 2015 (in het Nederlands) beschikbaar.

Meer informatie vindt u in ons maatschappelijk jaarverslag:

* Voetnoten en juridische tips

*
Ondanks zorgvuldige planning kan het voorkomen dat actieartikelen door de grote vraag snel zijn uitverkocht - wij vragen om uw begrip.