Garantie

Geachte klant,

 

Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het artikel eenvoudig kunt retourneren.

 

Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit artikel te allen tijde - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw artikel of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.

 

Artikelen die wij als ALDI Actueel tijdelijk aanbieden, kunt u binnen één maand na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug. Als na één maand een defect optreedt, kunt u contact opnemen met de klantenservice zoals vermeld op de garantiekaart. Bewaar voor artikelen

met fabrieksgarantie dan ook altijd de garantiekaart en kassabon.

 

Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen

niet beperkt.

 

Wij kijken uit naar uw bezoek,

uw ALDI-team