Garantie

Geachte klant,

 

Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het product eenvoudig kunt retourneren.

 

Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit product altijd - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw product of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.

 

Alle producten die wij als ALDI ACTUEEL tijdelijk aanbieden, kunt u binnen één maand na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.

 

Wanneer een ALDI ACTUEEL product defect is, dan kunt u hiermee teruggaan naar één van onze ALDI filialen. ALDI kan voor u de garantieafwikkeling verzorgen. Ook kunt u zelf contact opnemen met de klantenservice van de leverancier (de contactgegevens van de klantenservice staan op de garantiekaart). Bewaar voor producten met garantie altijd de garantiekaart en/of de kassabon.

 

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Indien u opmerkingen of vragen heeft over de garantieafwikkeling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

Wij kijken uit naar uw bezoek,

Uw ALDI-team

 

 

Wanneer u bij ALDI een product aanschaft, heeft u het wettelijk recht (boek 7 BW) om een deugdelijk product van ALDI te ontvangen. ALDI geeft zich rekenschap van deze wettelijke verplichting en komt deze na.